برنامه زمان بندی کنسرت ها https://telegram.me/concertha_blog

اطلاعات در مورد زمان و مکان کنسرت خوانندگان خارج از کشور

برنامه زمان بندی کنسرت ها https://telegram.me/concertha_blog

اطلاعات در مورد زمان و مکان کنسرت خوانندگان خارج از کشور

برنامه زمان بندی کنسرت ها https://telegram.me/concertha_blog

چگونگی رزرو کنسرتها ،چگونگی خرید بلیط . اطلاع رسانی در مورد تمامی کنسرتهای خارج کشورtelegram.me/concertha_blog
تماس جهت اطلاع از کنسرتها
Concertha.blog.ir
اطلاع رسانی در مورد زمانبندی کنسرتهای ایرانی خارج از کشور


Instagram : erfan_alizadeh_113

Sheila live in concert 5 Agu 2016 new port,CA

Aref and helen live in concert new york 20Agu 2016

 sep30 /2016  Dariush live in concert manchester

Siavash ghomeyshi live in concert 3 sep2016united kingdom

Andy and kouros27Agu 2016 los angeles/Ca

موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/08/01
عرفان علیزاده

نظرات  (۴)

سلام و عرض ادب ، ممنون از این سایت خوبتون 
 ماشنیدیم داریوش و ابی در شهریور ماه 1395 در آنتالیا کنسرت دارن آیا صحت دارد یا خیر؟

باسپاس فراوان 
That in'ishtgs perfect for what I need. Thanks!
Hі there, i read your blog occasionally and i own a simіlar one and
i was just wondering if you get a lot of spam commеnts?
If so һow do you prevent it, any plugin or anything you can recommend?
I get so much lately it's driving me insane so any help is ѵerү much appreciateԁ.
17 August 19 ، 01:30 Sildenafil in Bessemer
I like the helpful info you provide in your articles.

I'll bookmark your weblog and check again here regularly.
I am quite certain I'll learn a lot of new stuff right here!
Best of luck for the next!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">